שינויים וביטולים
ביטול הזמנה
אם ברצונך לבטל את ההזמנה ולקבל זיכוי, את יכולה לבחור לקבל זיכוי כנקודות באתר, או זיכוי לאמצעי התשלום איתו שילמת על ההזמנה.
אם בחרת בזיכוי כספי, הכסף יוחזר לחשבונך עד 14 ימי עסקים, ובהתאם למדיניות חברת האשראי שלך.
להסרת ספקות, מובהר כי החוק קובע שדמי הביטול הינם 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם.
על מנת לבטל הזמנה מתוך משתמש קיים, יש לבצע את השלבים הבאים:
- הכנסי למשתמש שלך.
- לחצי על הכפתור "פרטי הזמנה".
- לחצי על הכפתור "ביטול \ עריכה".
- בחלון שנפתח בחרי בכפתור "ביטול הזמנה".
- ההזמנה תבוטל והכסף ו\או הנקודות שלך יחזרו לאמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה.
על מנת לבצע ביטול הזמנה ללא משתמש קיים, יש לבצע את השלבים הבאים:
- הכנסי למייל אישור ההזמנה שנשלח אלייך מאיתנו.
- לפי מספר ההזמנה שמופיע במייל, לחצי על הקישור "לביטול הזמנה" שמופיע מתחת לכפתור.
- בחלון שנפתח בחרי בכפתור "ביטול הזמנה".
- ההזמנה תבוטל והכסף ו\או הנקודות שלך יחזרו לאמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה.
שינויים בהזמנה
אם ברצונך לבצע שינויים בהזמנה וההזמנה שלך טרם נארזה, נשמח שתצרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו באינסטגרם \ מייל \ טלפון ונשמח לעזור.
אנחנו בנינז עושים את מירב המאמצים להוציא הזמנות במהירות האפשרית.
לאחר שההזמנה נקלטה ונשלחה, אין באפשרותינו להחליף אותה ותוכלי רק לבטל אותה.
*במידה והזנת כתובת משלוח לא נכונה והחבילה נשלחה אליך, לא נוכל לזכות אותך על אובדן החבילה.