שינויים וביטולים
ביטול הזמנה
אם ברצונך לבטל את ההזמנה באתר לקבל זיכוי, את יכולה לבחור זיכוי כנקודות, או זיכוי לאמצעי התשלום שילמת על ההזמנה.
אם בחרת בזיכוי כספים, הכסף יוחזר לחשבוןך עד 14 ימי עסקים, ובהתאם למדיניות חברת האשראי שלך.
להסרת ספקות, מובר כי החוק קובע שדמי הביטול הינם 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם.
על מנת לבטל הזמנה מתוך משתמש, יש לבצע את השלבים הבאים:
- הנסי למשתמש שלך.
- לחצי על הכפתור "פרטי הזמנה".
- לחצי על הכפתור "ביטול \ עריכה".
- בחלון שנפתח בחרי בכפתור "ביטול הזמנה".
- ההזמנה תבוטל והכסף ו\או הנקודות שלך יחזרו לאמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה.
על מנת לבצע ביטול הזמנה ללא משתמש קיים, יש לבצע את השלבים הבאים:
- הכנסי למייל אישור ההזמנה שנשלח אלייך אלינו.
- לפי מספר ההזמנה שמופיע במייל, לחצי על הקישור "לביטול הזמנה" שמופיע מתחת לכפתור.
- בחלון שנפתח בחרי בכפתור "ביטול הזמנה".
- ההזמנה תבוטל והכסף ו\או הנקודות שלך יחזרו לאמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה.
שינויים בהזמנה
אם ברצונך לבצע שינויים בהזמנה וההזמנה שלך טרם נארזה, נשמח שתתקשר עם השירות שלנו באינסטגרם \ מייל \ טלפון ונשמח לעזור.
אנחנו עושים את מירב המאמצים להוציא הזמנות במהירות האפשרית.
לאחר שההזמנה נקלטה ונשלחה, אין באפשרותינו להחליף אותה ותוכלי רק לבטל אותה.
*במידה והזנת כתובת משלוח לא נכונה והחבילה נשלחה אליך, לא נוכל לזכות אותך על עובדן החבילה.